אנימציה תיעודית ומקבץ סרטי אנימציה של המסלול

אנימציה תיעודית ומקבץ סרטי אנימציה של המסלול

מקבץ סרטים של סטודנטים במסלול אנימציה, המאפשרים מבט על התהליך הייחודי שהם עוברים החל משנה א’ וכלה בסרט הגמר. הסטודנטים יוצרים מדי שנה סרט אישי קצר, החל מהשנה הראשונה ללימודיהם: הסרטים האלו מעניינים ומקוריים לא פחות מסרטי הגמר, דווקא בגלל האפשרות להעז, לחקור סגנונות עבודה חדשים ולמתוח גבולות אישיים.

אחד משיאי העבודה במסלול אנימציה מתרחש כבר בשנה ב’ – במסגרת קורס אנימציה תיעודית

השנה הסטודנטים הפיקו סרט אנימציה החושף את סיפורם של חסרי הבית בישראל. אנשים המנהלים את חייהם במרחב הציבורי ללא פינה משלהם, ללא פרטיות, ומתוך מאבק מתמיד לשמור על המעט הקיים: רכוש, מקום וזהות. הסרט מבוסס על ראיונות שערכו הסטודנטים עם מספר חסרי בית, המספרים את סיפורם בקולם שלהם.  סרטים אלה אינם מנסים לאייר את הנאמר בטקסט, אלא לתפוס את הדברים העומדים מאחורי הנסיבות בהן אנשים אלה מצאו עצמם ללא בית. זהו ניסיון להבין את ההוויה המפורקת שבתוכה מתקיים הדובר של הסיפור, ואת האתגרים שמזמן הרחוב למי שנאלצים לראות בו את ביתם.

בימאים תמר חריטונוב, רותם עזרא, עמית קרני, דניאל פורת, אן ביתן, ליהיא דהן, תום שוורץ, דניאל אמביה, דוד אשכנזי, סביון ארבל, הודיה רוזנבלום, יונתן דומוש, אושרתי גדליה | עיצוב פסקול ומוזיקה אביה עוז ויצמן, דור מדמון, גיתאי אביב ועומרי כהן

הסרט הופק בהנחיית ריקרדו ורדסחיים (אנימציה) ודרור שימן (פסקול).

 

יום ב׳ 4.6 – 14:00 – סינמטק 1