פיצ’ינג פורמטים – סדרות ותכניות טלוויזיה של ביה”ס לאמנויות הקול והמסך – ספיר

פיצ'ינג פורמטים סדרות ותכניות טלוויזיה של ביה"ס לאמנויות הקול והמסך - ספיר

הצגה אנרגטית ומלהיבה של סדרות ופורמטים טלוויזיוניים נבחרים שפותחו ע”י סטודנטיות וסטודנטים במסגרת הלימודים בתחרות פיצ’ינג, מול חבר שופטים מקצועי מהתעשייה. הפרויקטים המבטיחים יזכו בתמיכה בפיתוח והפקת פיילוט ובפרס לקידום היוצרים והיצירה הצעירה באדיבות טדי הפקות, ערוץ טדי, NUTZ ענני תקשורת וארמוזה פורמטס.

השופטים:

יובל נתן, מנהל ערוץ טדי בפרטנר טי וי – ערוץ קומי בקונספט חדש וייחודי של קטעים קצרים וישראליים, ושותף ב”מייק מדיה”, בית ספר מעשי ללימוד תקשורת בשיתוף עם קש״ת. היה בעברו מבקר הטלוויזיה של ידיעות אחרונות, הקים את המגזין “רייטינג, היה סמנכ”ל בקשת ועורך ראשי של ביפ, ומי שהקים וניהל את אתר “מאקו”.

עמוס נוימן, סמנכ”ל ארמוזה פורמטס, חברת הפצה ופיתוח תוכן (כגון “לעוף על המיליון” ו”בני ערובה”) הפועלת ברחבי העולם. במסגרת תפקידו הוא מנהל את הפעילות השוטפת של החברה ביניהן מכירות לחו”ל, שיווק, תוכן ותפעול. בעבר שימש בין השאר כסמנכ”ל פרוגרמינג ברשת, ובמגוון תפקידי הפקה, תוכן ועיתונות במיטב גופי התוכן והשידור בישראל.

מיכל דבש אוסטררמנהלת פיתוח של NUTZ הפקות, חברת בת של ענני תקשורת. אחראית על פיתוח סדרות ופורמטים הן לערוצי הבית של החברה (ניקולודיאון, קומדי סנטרלMTV ועוד), והן לפלטפורמות וערוצים חיצוניים. בעבר ניהלה את ערוץ זום, הייתה העורכת הראשית של ערוץ הילדים, עורכת ראשית של  בעשר, ערכה תכניות בקשת, ביפ, ערוץ המוסיקה ועוד

 

יום ג׳ 5.6 – 18:30 – מרכז קש”ת

ארמוזה פורמטים
LOGO_NUTZ
ananey logo (new)
פרטנר-TV